“Pace celor ce vin, bucurie celor ce raman, binecuvantare celor ce pleaca!”
Doamne, dă-mi ca întru liniştea sufletului să primesc orice-mi aduce ziua de azi.
Ajută-mi Doamne să mă încredinţez cu totul voii Tale cu mine.
Îndrumează-mă şi sprijineşte-mă în fiece clipă a acestei zile.
Orice mi s-ar întâmpla în ziua de azi învaţă-mă să le
primesc cu linişte şi credinţă tare, că toate vin din voia Ta cea sfântă.
Îndrumează Tu gândirile şi simţirile mele în toate
cele spuse şi făptuite de mine.
Fă ca în faţa întâmplărilor neaşteptate de tot felul să nu uit că toate de la Tine sunt.
Învaţă-mă ca să-i socotesc pe toţi fraţii mei de aici cu dreptate şi înţelegere şi să nu supăr sau să chinuiesc pe nimeni.
Dă-mi Doamne să duc greutatea zilei cu tărie şi să
primesc tot ce vine în ziua aceasta.
Îndrumează Tu voia mea şi învaţă-mă să mă rog, să
cred, să nădăjduiesc să iert şi să iubesc.
Amin.
„POMENEŞTE-MĂ, DOAMNE, CÂND VEI VENI ÎNTRU ÎMPĂRĂŢIA TA!” (Luca 23, 42)
„Doamne şi Stăpânul vieţii mele, duhul trândăviei,
al grijii de multe, al iubirii de stăpânire

şi al grăirii în deşert nu mi-l da mie.

Iar duhul curăţiei, al gândului smerit, al răbdării şi
al dragostei, dăruieşte-l mie, slugi Tale.


Aşa Doamne, Împărate, dăruieşte-mi ca să-mi văd greşalele mele şi să nu osândesc pe fratele meu,
că binecuvântat eşti în vecii vecilor. Amin”.

CRUCE FACATOARE DE MINUNI DIN ATENA

07.03.2013

PUTEREA SFANTULUI MASLU MINUNI SI EXORCIZARI partea 2



Continuarea la blogul anterior partea I , accesati aici:

http://crestiniisecolului21.blogspot.ro/2013/03/puterea-sfantului-masluminuni-din.html


Acum sa va redau transcrierea ultimei parti din carte PUTEREA SFANTULUI MASLU

Daca mai traia,cred ca era omorata de mult de noi...Dar n-a mai rabdat-o Creatorul vostru...Aoleuuu!...
Unde sa ma duc?...Degeaba ii face pomeni(la vrajitoarea Gheorghita)!Ca i le dam noi in cap! I le turnam in cap acolo in iad,degeaba ii fac pomeni!...A noastra e in veci!...A murit beata;nespovedita,neimpartasita...A noastra e!
Sufletele care au apucat sa fie in iad,nu mai pleaca usor din iad!..Nu mai pleaca!Degeaba va rugati pentru ele,daca n-au facut fapte bune cand traiau in lumea aceasta!...Aoleuuu,sunt blestemat,de aceea va spun tot!...De n-as fi fost blestemat,nu v-as fi spus nimic...Sunt blestemat,de aceea va spun tot!...Nuuuu!...Moare, daca plec eu! Ea moare daca plec eu!...Aoleuu!...Aoleuuu!...Rabdarea ne omoara pe noi!Noi aducem asupra oamenilor manie,sa se omoare intre ei,sa se batjocoreasca,sa se certe,sa se bata...Sa avem ce scrie...Mai fa si din lume(pacate)!Ca esti din lume!Ce te uiti numai la cer?Ce te gandesti numai la cer?...
Rar intalnim asa crestini!..Ne-am luptat in zadar!... Cate suflete puteam sa acaparam!...
Poate sute de suflete castigam in atatia ani!Sau mii de suflete!...Vai de mine,ce sa ma fac?..Vai de mine!
Imi ia gradul!Imi ia gradul!... Ca sunt capetenie!Sunt capetenie!.. ce sa fac?..

Smereste-te!i-a spus un crestin.Si te vei mantui.

Iar demonul i-a raspuns:

Nu pot sa ma smeresc eu!Din mandrie am cazut din cer!Am gandit sa mut scaunul mai sus.Decat am gandit si m-a aruncat.
Si noi acum avem necaz pe crestini.Noi n-avem treaba cu cine ne face voile(cine face pacate)Noi ne luptam cu crestinii care nu ne fac voile(nu fac pacate).Pe noi nu ne ataca chiar postul,ca si noi postim si noi...priveghem...
Pe noi ne ataca rugaciunea,smerenia si milostenia..Astea ne ataca si ne distrug..si cainta si umilinta ne ataca mai rau.Aoleuuu!..Spun tot..Spun tot,dar sa ma lasati in pace.Sa ma lasati in pace,ca spun tot...(dupa aceasta a urmat imediat Sfantul Maslu).


LA AL SAPTELEA SFANT MASLU din 27 ianuarie

Dupa terminarea Sfintei Liturghii,bolnava a fost la slujba de Sfant Maslu si muncita la fel de cumplit de demoni.Chiar din momentul intrarii in incapere,diavolii au inceput a striga:

Nu-i bolnava! E fermecata!... Cat am chinuit-o toata noaptea...Dar degeaba...Ma arde numele Lui(Iisus Hristos)!...Biruitorul iadului...E FOARTE MILOSTIV CU VOI...Nu pot sa ma smeresc!Eu din mandrie am cazut!..Nu te mai lupta cu mine!Noi avem necaz pe ea!Nu vrem sa se duca in rai!..Nu stiti voi ce ma asteapta pe mine!Vai de pielea mea!...Ma bate de ma face cobza!...Puteam sa acaparam multe suflete...Vai de mine!Mai sunt si capetenie!...Nu-mi place rabdarea mie!..

Cand se citea prima Evanghelie,diavolul zicea:

Ce rau fac?..Ce-mi faceti voi preotii!..Voi sunteti mai sfinti decat ingerii!Aveti DAR mare!...Noi nu ne iubim intre noi!Nu ne place PACEA si DREPTATEA ...Din pantece am pus-o pe maica-sa s-o omoare! Cate nu i-am facut!...Degeaba!N-am stiut ce e in mintea ei!...Mare necaz am pe voi preotii!Ca, rugaciunile voastre ne chinuie pe noi..Bogatii sunt robii nostri..Sa blesteme,ca sa-i dau drumul!Toate sagetile sunt asupra ei...

LA AL OPTELEA SFANT MASLU din 28 ianuarie

La inceperea Sfantului Maslu,dupa un tipat ingrozitor,cand bolnava Maria a fost adusa in fata preotilor pentru inceperea slujbei,diavolul a strigat:

Cate-i fac!..Cate-i fac!..si nu se satura! N-am mai putut vedea atata rabdare! Carteste si blesteama ticaloas-o! Nu vezi ca nu te scapa nimeni? Carteste si blesteama ticaloas-o! Sunt cumplit!..sunt foarte cumplit! Mai cumplit decat femeia aceea,de pe vremea lui Antonie cand m-a scos Pavel cel simplu(cel prost)
Ce patesc eu intre preoti!.. NU TOTI VA MANTUITI DIN PREOTI! Aveti un IAD foarte mare voi(preotii),care ne faceti voile(ne faceti pacate)! Nu stiu ce sa ma fac! Ca aurul in foc..Ca aurul in foc,am incercat-o!...Unde sa ma duc fara suflet? Fa ca mine,ca ai sa mori ticaloas-o!..Noi suntem tot iadul asupra ta!Eu nu te cunosc... De aceea am venit sa te chinui! N-am stiut ca Domnul vostru va cunoaste inimile si gandurile! 
Degeaba o chinui, nu vezi ca nu blesteama! Degeaba o chinui! Degeaba!...
Stiu ca n-o sa blesteme!Aoleuuu!

Intr-un moment de revenire,bolnava Maria,striga dupa ajutor la Dumnezeu.La care diavolul imediat a inceput-o sa ameninte:

Aoleuuu  Te jupoi! Fa-mi voile Te jupoi! Fa-mi voile! Sunt blestemat! Sunt blestemat de Cel ce-a facut cerul si pamantul,sa va spun tot,sa va spun tot ce va fac eu voua crestinilor!..
Nu mai am nimic scris,cu ce sa ma duc la ''intunecime''!Nu mai pot s-o opresc nici la vami!..
Ma distrugeti!
O pierdem!..Cine nu are credinta, intru in ei! Aoleuuu! 
De unde ai atata putere,ticaloas-o,sa te lupti cu mine? De unde ai?..E botezata de doua ori! Ma raneste!(al doilea botez,este suferinta si pocainta).

In timpul citirii Evangheliei  a treia, la cuvintele''..si umbland sa propovaduiti, zicand: ca s-a apropiat Imparatia cerului'',diavolul,a strigat:

Aproape e ! Aproape e!  De aceea ne luptam atat!  E aproape!...Dupa ce trec vamile, ii azvarlim de la ultima vama direct in iad pe crestinii(doar cu numele).
Iisuse,mi-e frica si mie de iad! Ma tem!..Ca stiu ce pedeapsa mare iau!
Ca am chinuit-o atata timp!..O pierdem! O pierdem! O castiga Hristosul vostru!
El i-a stiut inima si gandul,dar mi-a ingaduit s-o chinui!..Tot iadul nu-i in stare de un suflet!
Vai ce jale e in iad pentru sufletul acesta  pierdut! Vai ce jale eee!... 

La Evanghelia a patra,diavolul a mai spus:

Eu sunt mai cumplit! Sunt foarte cumplit! Mai rau cum a fost femeia aceea de pe timpul lui Antonie,cand m-a scos Pavel cel simplu dupa 30 de zile de post! Nemancat,neband apa si m-a scos!..
Gheorghita striga din iad s-o ierte!Chiar daca o iarta ea(Maria) n-o mai iarta Hristos!...
Ioana(mama gheorghitei)striga!..Nu poate sa moara, pana nu se ducea Maria s-o ierte!..
De 24 de ani sunt trimis in curtea ei si sunt legat da viata ei!...

LA AL NOUALEA SFANT MASLU din 28-29 ianuarie

Ai sa mori, nu te mai lupta cu mine! Cine nu are credinta,intru in ei!Cine nu are credinta tare,intru in ei!
Ai sa scapi de mine,ai sa scapi de mine! Mai ai putin si scapi! Mi-am pierdut toata osteneala!...O pierdem! O castiga Hristos! O pierdem si noi,o pierdem! O pierde lumea! O pierde lumea,o pierd si eu,o pierdeti si voi(face parte din treime).
Este aleasa pentru Ierusalim(Rai) si ma zdrobeste!
N-am stiut ca lucreaza cu taina Domnul vostru! N-am stiut! De aceea mi-a ingaduit s-o chinui.
Ce sa ma fac?
Ai spus s-o chinui,Doamne,dar de suflet sa nu ma apropii! 
Intru in crestini ca nu vreau sa merg in iad!
Ca ma tem,ma tem! E pedeapsa mare in iad! Nu vreau sa ma duc in iad,ma tem si eu!
De ce postesti , nu vezi ca mori? Cine imi face voile,nu le fac nimic! Aproape toata lume am acaparat-o,toti imi slujesc mie!...M a topesc ca ceara,pier ca focul,ies ca flacara!Cine nu are credinta tare,intru in ei (prin diferite pacate)! Intru in voi,sa-mi faceti voile(pacate)!!!

CE CREDETI CA VA MANTUITI ASA USOR??? Unu la mie daca reuseste sa urce vamile!
Eu va arunc de acolo pentru orice greseala nemarturisita.. in iad!..Ce patesc eu printre preoti! Aoleuuu! Scapa de noi,scapa! 
Mai are putin si scapa! Dar noi n-avem nevoie de trup.Noua ne trebuie sufletul. 
Il pierdem! Ce sa ma fac? Ce sa ma fac? Nu mai am nimic scris! Ce sa ma fac? Cu ce sa ma prezint eu la ''intunecime''?
S-a dus toata osteneala mea!M-am ostenit degeaba,vai de mine!
Este alegerea pe pamant!A inceput alegerea!(din1993).

Nu te mai lupta cu mine! Ma sfintesc si eu;ma sfintesc si eu de atata anafora si agheazma , ma sfintesc!..Ma fac din duh necurat,duh curat! 
Ma sfintesc..Nu ma duc in iad,ca ma temmm de iad! Ma arde rau!..
Ma tem!..Nu stiti ce osanda va asteapta daca faceti voile mele!..Nu stii ce osanda am ! 
Am osanda mareee!Ma tem de iad!...
Nu ma chinui Iisuse! Nu ma pedepsi! Nu ma trimite in iad! Lasa-ma sa mai incerc...sa se aleaga dreptii de pacatosi! Lasa-ne sa ne mai luptam cu dreptii!
Unde sa ma duc?Nu stii ce raspundere am pentru sufletul ei,ca m-am ostenit degeaba atatia ani!
Degeaba! Puteam acapara in atatia ani,sute de suflete,ca pe voi,crestinii repede va fac sa gresiti si va amagim!..

Imi faceti repede voile noastre! Va las sa va duceti la biserica. Acolo la slujbe va pun sa vorbiti,va scot afara din biserica in timpul liturghiei,sa stati la taifas si sa radeti in biserica si asa va scriem mereu!...
Va pun sa va ganditi in alta parte in timpul slujbei,acasa,la copii,la vaci,la porci....(etc.)
Eu nu v-as mai spune nimic,dar sunt blestemat sa va spun tot,cu puterea Celui ce a facut cerul si pamantul.M-a blestemat sa va spun tot! 

Credeam ca moare cate i-am facut. Credeam ca gata,am omorat-o! De unde o fi avand atata putere sa se lupte cu mine,nu stiu!...Nu te mai lupta cu mine,ticaloaso! Fa-mi voile!..Mie imi place MANIA,ca sa pot prinde acolo tot crestinul...Rabdarea, rabdarea ma omoara!..Ma ineaca tamaia!
Scoateti-o afara ,ca ma ineaca tamaia!..Tamaia iadului e tutunul! Tamaia iadului e tutunul! Cine fumeaza este al nostru...
Nu vreau sa ne ia crestinii locul in cer! Nu vreau!...avem ura mare pe voi, crestinii, care va luptati cu noi!...
Din mandrie am cazut noi si ne-a aruncat din cer!...Doar cat am gandit sa ne mutam scaunul mai sus si ne-a aruncat in groapa...In fundul pamantului(iad) ne-a aruncat!...

 Crestinii ortodocsi cei drepti se mantuiesc!...restul nuuuu...


De la a treia Evanghelie,bolnava a stat in nesimtire si n-a mai vorbit nimic pana dimineata.
Credeam ca ori se vindeca,ori moare.
Insa toti se rugau pentru Maria s-o scape Dumnezeu de diavoli si s-o faca sanatoasa.
Vineri dimineata  bolnava a inceput a vorbi.O durea inima...
Apoi,indata i s-a citit randuiala cuvenita si a fost impartasita cu Trupul si Sangele lui Hristos.
La amiaza vorbea cu toti si era bucuroasa .Fata ii iradia bucurie si lumina.
Dar se simtea foarte obosita dupa atat chin.
Insa mereu zicea:''Pentru pacatele mele am fost chinuita"!
Alteori zicea:''doar nu este mai tare el decat Hristos"!
Sambata ,30 ianuarie,la praznicul Sfintilor Trei Ierarhi,Maria a luat parte la Sfanta Liturghie,
apoi s-a dus la casa ei,insotita de parinti si de rude.

CATEVA CONCLUZII

Din tot ce ne invata Biserica,Sfintii Parinti si Insusi Mantuitorul despre diavoli si despre oameni demonizati trebuie sa stim urmatoarele:
 1.Diavolii nu intra in oameni fara ingaduinta lui Dumnezeu,din cauza unor grele pacate personale sau ale intregii familii;
 2.Diavolii chinuiesc numai trupul celor posedati,atat cat li se ingaduie,dar nu au voie niciodata sa se atinga de sufletul lor;
 3.Chinurile ce le patimesc cei posedati de duhuri rele sunt considerate de Biserica drept canon de ispasire a pacatelor facute in viata si,in unele cazuri,o arvuna a osandei vesnice daca demonizatii refuza pocainta,cum sunt ateii,sectantii si cei ce mor in pacate grele.
 4.Cele mai mari pacate care duc la demonizare sunt pacatele impotriva Duhului Sfant(necredinta,hulirea lui
Dumnezeu,injuraturile,lepadarea de dreapta credinta) si pacatele strigatoare la cer(avortul.crima,furtul celor sfinte(impartasanie fara spovedanie),vrajitoria de tot felul,sodomia,desfranarea,adulterul,betia si orice alt pacat greu care ucide sufletul omului).
 5.Izbavirea de diavoli,care este o minune a lui Dumnezeu,se poate dobandi numai prin multa rugaciune,cu post aspru,prin credinta tare si staruitoare,prin spovedanie curata si Sfanta Imartasanie,prin rabdare si smerenie profunda si prin molitfele speciale,dezlegari la Sfantul Maslu,repetate de mai multe ori,la biserici si manastiri,la Sfintele Moaste si la Icoane facatoare de minuni.
 6.In majoritatea cazurilor,diavolii izgoniti din oameni se intorc la vrajitoarele care i-au trimis sau intra in animale si in alti oameni cu pacate grele.care nu vor sa se pocaiasca.
In unele cazuri ei pot intra si in preoti,daca acestia nu postesc si nu se roaga permanent cu mare credinta.

7.In cazul de fata,se constata un fapt foarte rar si important pentru noi si anume;

    -in aceasta femeie,Maria,au fost mai multi diavoli,  ''o capetenie'', cum singuri au recunoscut;
    -in urma cu 10 ani(azi 20 ani),diavolii au fost trimisi de o vecina vrajitoare,Gheorghita impreuna cu mama ei,Ioana,pentru ca tanara a refuzat sa se casatoreasca cu fiul ei Nicolae,cum reiese din ''marturisirea'' diavolilor;
    -diavolii isi marturisesc,siliti de Dumnezeu,scopul principal pentru care intra in om,si anume chinuirea trupului si pierderea sufletului in iad;
    -ei marturisesc,de asemenea,neputinta lor,locul de unde vin,rolul satanic al vrajitoarelor,metode ce le folosesc pentru amagirea crestinilor si armele prin care pot fi izgoniti din oameni: rugaciunea,postul,smerenia inimii,rabdarea chinurilor,milostenia,Sfanta Cruce,slujbele Bisericii,pocainta si Sfantul Maslu;
   -diavolii recunosc ca au cazut din mandrie si nu mai au mantuire,pentru ca nu se pot smeri.Ba ,se silesc sa nu le ia locul in cer crestinii iubitori de Hristos;
    -diavolii se tem si ei de iad,de cumplitele chinuri care ii asteapta dupa Judecata de Apoi,in timp ce multi crestini nu se cutremura de iad si zac in pacate grele,fara pocainta pana la moarte;
   -diavolii marturisesc ce mare valoare are sufletul omului si timpul dat pentru pocainta;
   -scopul diavolilor este pierderea sufletelor si osandirea in iad,impreuna cu ei;
   -diavolii recunosc ca SECTANTII''' nu se mantuiesc'',fiind lipsiti de Biserica si de Sfintele Taine;
   -diavolii sunt si ei neputinciosi si se tem de cei ce se pocaiesc,de Sfanta Cruce,de Sfanta Liturghie si de Tainele Bisericii;
   -diavolii urmaresc un singur lucru,,pierderea sufletelor noastre si folosesc toate armele lor-ateism,lepadare de ortodoxie,desfaru,betie,ucidere,distractii inselatoare,sulemenire(machiaje),ura intre oameni,vrajitorie etc.. pentru a rapi cat mai multe suflete in iad.

Daca traim cu Hristos in iubire,in smerenie,in pocainta in fiecare zi si fapte bune si nu parasim Biserica,diavolii nu au nici o putere asupra noastra,caci ingerii lui Dumnezeu si harul Duhului Sfant,ne ajuta pe calea mantuirii.Amin

Arhimandrit Ioanichie Balan
Manastirea Sihastria an 1993

Doamne ajuta si rugati-va si pentru cel ce sa ostenit la acest blog..iertati-ma

3 comentarii:

  1. foarte bune cele scrise aici in acest articol. cine are ochi de vazut si urechi de auzit va vedea si va auzi, prin mila Domnului. restul... ce vor alege. Doamne, miluieste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie Doamne Mila Ta peste noi si ne izbaveste de cel rau..Amin

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne Iisuse Hristoase ne rugam tie da-ne pacea Ta noua pacatosilor si robilor Tai.

    RăspundețiȘtergere

va rog sa lasati impresiile voastre in scris dupa cele citite pe acest blog..va multumesc

FISIERELE MELE TRILULILU..